News:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Recent posts

#1
Türkçe / Re: voodoo'a giriş sorunu
Last post by VooDoo RPA Master - Nov 11, 2022, 12:09 PM
Merhaba,

Community.voodoorpa.com adresinin şifresi farklıdır. Bu, sizin siteye kayıt olurken kullandığınız kullanıcı adı ve şifredir. Eğer şifrenizi unutursanız, 'Renew Password' diyerek şifrenizi yenileyebilirsiniz.

Studio&Robot uygulamasının şifresi, Community'e girerken kullandığınız kullanıcı adı ve şifreden farklıdır ( community sitesine girdiğinizde oradaki bizim belirttiğimiz şifreyi kullanmalısınız).

Bütünleşik Konsol web uygulamasının şifresi, Community'e girerken kullandığınız kullanıcı adı ve şifreden farklıdır ( community sitesine girdiğinizde oradaki bizim belirttiğimiz şifreyi kullanmalısınız).

Ekran görüntüsünü size mesaj olarak gönderiyoruz.

İyi günler dileriz.

VooDoo RPA Ekibi
#2
Türkçe / Re: voodoo'a giriş sorunu
Last post by denizbitmez22@gmail.com - Nov 11, 2022, 09:34 AM
Merhabalar
Bahsettiğiniz kısımda şifre görünmemişti.Tekrardan link sağlayabiliyor musunuz?
#3
Türkçe / Re: voodoo'a giriş sorunu
Last post by VooDoo RPA Master - Nov 11, 2022, 01:00 AM
Merhaba,

Şifre community sayfasında en üstte belirtilir. Sizin üyelik kaydı yaptığınız şifre bilgisi değil, community.voodoorpa.com sayfamıza girdiğinizde en üstte Developer versiyonunu indirirken görünen alanda yazılıdır(congratulations yazan yeşil alandadır).

İyi günler dileriz.
#4
Türkçe / Re: voodoo'a giriş sorunu
Last post by denizbitmez22@gmail.com - Nov 10, 2022, 08:21 PM
Ekran görüntüsünü paylaştım.Şifre değiştirmeme rağmen yine aynı hatayı veriyor.You cannot see attachments on this board.
#5
Türkçe / Re: voodoo'a giriş sorunu
Last post by VooDoo RPA Master - Nov 09, 2022, 09:15 PM
Merhaba,

Community sitesinde yazan ilgili şifrelerle giriş yapmayı denediğinizde mi bu hatayı alıyorsunuz?

Studio açarken mi yoksa bütünleşik konsolu açarken mi karşılaşıyorsunuz?

Dilerseniz ekran görüntüsünü paylaşabilirsiniz.

İyi günler dilerim.
 
#6
Türkçe / voodoo'a giriş sorunu
Last post by denizbitmez22@gmail.com - Nov 09, 2022, 05:13 PM
Merhabalar.Voodoo developer version indirmesini tamamladıktan sonra giriş ekranında hata alıyorum.Kullanıcı adı ve şifrem doğru olmasına rağmen bu sorun devam ediyor.Rica etsem yardımcı olabilir misiniz?
#7
Studio / Re: Visual record problem
Last post by VooDoo RPA Master - Oct 14, 2022, 04:41 PM
Hi Knkrmn,

You can use the screen with 1920x1080 solution. If you cannot change this screen solution, you can use VooDoo RPA interface with arrows to find tools.

Enjoy!

VooDoo Support Team
#8
Studio / Visual record problem
Last post by Knkrmn - Oct 14, 2022, 10:58 AM
When I try to do visual record at firs its looking all normal. But when I open visual record for see the page I cant see all the page on screen. What can ı do for this?





#9
Türkçe / Re: Kurulum
Last post by VooDoo RPA Support - Oct 08, 2022, 02:13 PM
Merhaba Burak,

Bu problem için belli çözümler sunabilirim.

1. İndirilen Yükleme Paketinin tam olarak indiğinden emin olunması gerekir. Eğer pakette veri kaybı yoksa,
2. Başlat > Hizmetler > Windows Installer (Kapalıysa Başlat, Açıksa yeniden başlat)
Daha sonra komut istemi ekranına

Windows 32 bit için sırasıyla

%windir%\system32\msiexec.exe /unregister
%windir%\system32\msiexec.exe /regserver

Windows 64 bit için sırasıyla

%windir%\syswow64\msiexec.exe /unregister
%windir%\syswow64\msiexec.exe /regserver

Yaptıktan sonra kurulumu tekrar deneyebilir misiniz?

Eğer çözüme ulaşıp ulaşamadığınızıda bildirirseniz kapsamlı bir destek sağlayabiliriz.

Teşekkürler.
#10
Türkçe / Kurulum
Last post by Burak - Oct 08, 2022, 01:04 PM
Merhaba,

Kurulum esnasından "Bu Windows Installer paketi ile ilgili bir sorun var. Kurulumun bir parçası olarak çalışan program beklendiği gibi sonlanmadı." uyarısı alıyorum. bu sorunu nasıl aşabilirim. yardımcı olabilir misiniz?